گسترش اندیشه های استاد محمد بهمن بیگی

یکی از نیایش های روزهای من این است که ؛ چه خوب شد من به ایل خدمت کردم " محمد بهمن بیگی "

گسترش اندیشه های استاد محمد بهمن بیگی

یکی از نیایش های روزهای من این است که ؛ چه خوب شد من به ایل خدمت کردم " محمد بهمن بیگی "

۲۹ اردیبهشت روز یوسفعلی بگ قشقایی

 اردیبهشت  ماه زیبایی هاست و شاید به همین دلیل است که بزرگداشت شاعرانی چون خیام و فردوسی و ... در این ماه است . ما هم باید از فرصت استفاده کنیم و اولین قدم را برداریم .

در گردهمایی فرزندان ایل ( دانش آموختگان مکتب بهمن بیگی ) روز جمعه ۲۹ اردیبهشت که در کمپ عشایری موروک برگزار گردید بنا به پیشنهاد استاد گرانقدر موسیقی و ادبیات قشقایی جناب آقای دکتر فرهاد گرگین پور ِ و با موافقت اعضا این روز را به نام شاعر عاشق پیشه قشقایی ( یوسفعلی بگ ) نام گذاری کردند .   

شایسته است تا در گوشه تقویم خود این روز را یاد آوری کنیم تا اینکه قدمی هرچند کوچک برای فرهنگ غنی ایلمان برداریم .