گسترش اندیشه های استاد محمد بهمن بیگی

یکی از نیایش های روزهای من این است که ؛ چه خوب شد من به ایل خدمت کردم " محمد بهمن بیگی "

گسترش اندیشه های استاد محمد بهمن بیگی

یکی از نیایش های روزهای من این است که ؛ چه خوب شد من به ایل خدمت کردم " محمد بهمن بیگی "

ارتباط با مدیر سایت

Vahidostovar.civil@gmail.com

نظرات 1 + ارسال نظر
tahmores جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:53

سلام و وقت بخیر/ امیدوارم مزاحم نباشم/
می خواستم اگه اشکالی نمی بینید 5 دقیقه از وقتتون رو در صورت امکان به بنده اختصاص بدین تا یه مطلب در ارتباط با قوم قشقایی براتون میل کنم بخونید و اطلاع یابید چون به عنوان یک قشقایی بد نیست و می تونه مفید باشه و هم اینکه یه پرسش نامه در ارتباط با قوم قشقایی و جهانی شدن داریم جواب بدین// ممنون میشم اگه وقت کافی داشته باشید و ایمیلتون رو برام ارسال کنید. با احترامات فراوان/ طهمورث حیدری موصلو. دانشجو دکتری جغرافیای سیاسی در دانشگاه تهران tahmores_heidari@yahoo.com

این متن فقط جهت رویت مدیریت محترم می باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد