گسترش اندیشه های استاد محمد بهمن بیگی

یکی از نیایش های روزهای من این است که ؛ چه خوب شد من به ایل خدمت کردم " محمد بهمن بیگی "

گسترش اندیشه های استاد محمد بهمن بیگی

یکی از نیایش های روزهای من این است که ؛ چه خوب شد من به ایل خدمت کردم " محمد بهمن بیگی "

بزرگداشت یکصدمین سال درگذشت یوسفعلی بیگ

بزرگداشت یکصدمین سال درگذشت یوسفعلی بیگ (دومین شاعر بلند آوازه ایل قشقایی) 

 زمان: نیمه دوم شهریور ماه ۹۱ 

 لطفا آثار خود را در زمینه های: بازتاب اندیشه های دینی و اخلاقی، جایگاه عشق و عرفان، تأثیر پذیری از اشعار پیشینیان، ارتباط با بزرگانی چون حکیم جهانگیر خان، مأذون و...، نقد و تحلیل، انعکاس نماد ها و آداب و رسوم قشقایی، در (شعریوسفعلی بیگ) و تأثیر پذیری موسیقی مقامی قشقایی از آن،  

را تا ۲۵ مرداد ماه ۹۱ به نشانی دهاقان، خیابان انقلاب، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر خانه همایش... ارسال فرمایید. نمابر: ۰۳۲۲۲۶۲۶۹۷۴ 

 ارائه کنندگان اشعار نو یافته و منتشر نشده و خاطرات به یاد مانده مورد تجلیل قرار خواهند گرفت (دبیر خانه همایش بزرگداشت یوسفعلی بیگ قشقایی)  

برگزار کنندگان: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، دانشگاه آزاد اسلامی، بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دهاقان و مدیریت امور عشایر استان اصفهان .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد